مرجع مقالات رسمي غرفه سازي مرجع مقالات رسمي غرفه سازي .

مرجع مقالات رسمي غرفه سازي

زمان آموزش پباده سازي غرفه كمپاني

تمامي مباحث آموزشي كاربردي ميباشد با دقت به ازدياد در برگذاري نمايشگاه هاي گوناگون در سراسر كشور و نياز موسسه ها تبليغاتي و غرفه سازي به طراحان مجرب و كارشناس ، شركت ايده طراحان كندو به خواسته افزايش توانمندي هاي هنرجويان علاقه مند به ورود در اين صنعت اقدام به زمان آموزش پباده سازي غرفه نموده مي‌باشد .اين زمان به رخ برگذاري كلاسهاي خصوصي فشرده بوسيله پرسنل كاردان در مسئله عمل در غرفه سازي برگذار گرديده ميباشد .
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد زمان آموزش پباده سازي غرفه كمپاني ايده طراحان كندو جزئييات عصر فشرده فراگيري طراحي غرفه شركت ايده طراحان كندو (مجري غرفه هاي نمايشگاهي) شناخت اجزاي غرفه يادگرفتن قوانين طراحي در نمايشگاه هاي مختلف قوانين پباده سازي بخش هاي متعدد غرفه شناخت فضاهاي متعدد غرفه روش توده آوري كانسپت در پباده سازي غرفه شناخت گونه هاي سبكهاي طراحي غرفه آشنايي انواع غرفه هاي نمايشگاهي نحوه ادراك نياز هاي شركت كردن كننده (غرفه دار) پروسه و ترتيب طراحي بخش هاي گوناگون غرفه به يار مقررات داراي ارتباط با هر بخش آموزش روند پباده سازي غرفه ارائه 10 طرح فوق رشته اي با تنظيمات بدون نقص رندر گيري و به همپا نوروفروغ پردازي تجهيزات,متريال آماده و استديو آماده آموزش طراحي غرفه,غرفه سازي,طراحي غرفه,نمايشگاه,ساخت,غرفه نمايشگاهي,آموزش طراحي آموزش شيوه پباده سازي كف غرفه يادگرفتن شيوه طراحي ديوار غرفه آموزشفضا سازي غرفه يادگرفتن شيوه طراحي كتيبه و رمز درب غرفه يادگرفتن روش پباده سازي شمارنده و ضوابط طراحي آن يادگرفتن شيوه طراحي ويترين به ياور مقررات طراحي يادگرفتن طراحي استند نمايش محصول آموزش فروغ و روشنايي پردازي غرفه يادگرفتن طراحي اشكال لايت باكس ها يادگرفتن پباده سازي انواع فلاور جعبه ها آموزش آشنايي و پباده سازي اشكال لوگوها آموزش طراحي نيم طبقه غرفه به يار ضوابط طراحي يادگرفتن طرز متريال دهي به غرفه يادگرفتن نحوه پيكربندي رندرگيري يادگرفتن ديتيل اجرايي غرفه يادگرفتن نحوه شيت كردن و جزئييات گذاري بخش هاي غرفه
برچسب: ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۵:۳۶ توسط:alipour موضوع:

گريد غرفه سازي چيست ؟

گريد غرفه سازي چيست ؟ گريد غرفه سازي ، همانطور كه مي دانيد در ارتفاع سال‌ها افراد و شركت هاي گوناگوني جهت ارائه ي فرآورده خويش در نمايشگاه ها به شركت هاي غرفه سازي مراجعه كرده اند و با آنجا قرار بخشيد بسته اند .
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد
البته اين شركت ها علاوه بر آنكه امكاناتي در قضيه طراحي غرفه سازي نداشته اند حتي از دانش آن هم برخوردار نبوده ، در فيض مشكل‌ها زيادي را براي گروه نمايشگاهي و كمپاني كنندگان در نمايشگاه همچون آماده نشدن غرفه در بازه مفرر درج گرديده در قرارداد،رعايت نكردن استانداردهاي غرفه سازي،متفاوت بودن طرح اجرا شده با آنچه كه صاحب كار در لحاظ داشته و مشكلاتي ديگر به وجود آورده اند . از اينرو مدير نمايشگاه وارد كار شده و با ساخت انجمن غرفه سازان كار سوق دهي اين شركت ها را مقدمه نمود . اين كمپاني ها با توجه به امكانات جان دار از قبيل كمپاني ، كارگاه ، كارمندان خبره ، تعداد پرسنل و غيره به 5 گروه تقسيم گرديده كه هر تيم با دقت به گريد دريافتي مبادرت به غرفه سازي نمايد . با اين آگاهي فقط كمپاني ها ي تبارك و با سابقه توان ساخت غرفه در حجم بالا را دارا مي باشند . در همين راستا ، مدير نمايشگاه تصميم به ايجاد انجمن غرفه سازان در جهت جهت دهي اين شركت ها پرداخته مي باشد . گريد غرفه سازي چه ميباشد ؟ اين كمپاني ها بر شالوده امكانات تحت گريد بندي مي شوند: امكانات شركت تجهيزات كارگاه پرسنل موجود داشتن كاركنان مجرب تعداد كاركنان و … و در نهايت به پنج تيم تقسيم مي شوند كه براساس آن متراژ قابل ساخت به وسيله كمپاني غرفه سازي انتخاب مي گردد . گريد غرفه سازي پيمانكاران سكو A : حداكثر ۷ غرفه بصورت به طور همزمان تا متراژ۲۰۰۰ متر مربع پيمانكاران مرتبه B : حداكثر ۵ غرفه بصورت هم‌زمان تا متراژ ۱۲۰۰ مترمربع پيمانكاران سكو C : حداكثر۴ غرفه بصورت هم‌زمان تا متراژ ۶۰۰ مترمربع پيمانكاران مرتبه D : حداكثر۳ غرفه بصورت به طور همزمان تا متراژ ۲۰۰ مترمربع پيمانكاران رتبه E : حداكثر۲ غرفه بصورت به طور همزمان تا متراژ ۱۰۰ مترمربع با اين روش تنها شركت هايي مسئله اعتماد و با سوابق امكان ايجاد غرفه در حجم بالا را دارا مي‌باشند .
برچسب: ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۴:۲۸ توسط:alipour موضوع:

مزاياي پباده سازي مطلوب غرفه نمايشگاهي

مزاياي پباده سازي مطلوب غرفه نمايشگاهي پباده سازي مطلوب غرفه نمايشگاهي تاثير بسزايي بر روي بازديد كننده غرفه شما و همينطور تغيير تحول ديدگاه شخص نسبت به متاع شما مي شود . از مزايايي كه يك غرفه با پباده سازي دكورا سيون مناسب داراست مي بضاعت و توان به موردها تحت اشاره نمود:
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد
جذب بخش اعظم بازديد كننده كه يك عدد از مهم ترين مزاياي طراحي مطلوب غرفه هاي نمايشگاهي است . پباده سازي صحيح و اصولي هويت كمپاني را به درستي ابلاغ مي نمايد و به نوعي براي كمپاني اعتبار به همراه مي آورد . استفاده مناسب و كاربردي از فضايي كه براي برپا كردن غرفه در اختيار داريد ديگر مزيت پباده سازي مطلوب ميباشد . وجود يكپارچگي در غرفه نيز مزيت مهمي است كه مي تواند بازديد كنندگان بيشتري با به سمت غرفه نمايشگاهي شما روانه نمايد . طراحي مناسب غرفه نمايشگاهي حل نقص‌ غرفه هاي نمايشگاهي با مساحت كوچك در شراي در غرفه نمايشگاهي خود فضاي نسبتا پاره اي را در اختيار داريد بهتر مي‌باشد كمتر از استندها و قفسه ها استفاده فرمائيد تا مانع عبور و مرور بازديد كنندگان شما نشود . مي توان بيشتر توليدها را به مدل اي بر روي ديوارها به سناريو بگذاريد و همينطور طرح هاي فراوان خلاقانه اي هم براي كف سازي و ارشاد بازديدكنندگان وجود داراست كه مي توانايي از آن ها به كارگيري نمود . هر چقدر دكوراسيون و طرح غرفه شما خلاقانه خيس و مختص خيس باشد مطمئنا شما در جذب مخاطب موفق خيس خواهيد بود . علاوه بر نكات ذكر شده براي غلبه بر ايراد محدوديت گوشه و كنار در غرفه هاي كوچك مي توانايي شيوه حل هاي زير را هم به كار گيري نمود: به كار گيري از يك LCD به جاي يك پوستر ديواري منش حلي مي باشد كه مي بضاعت و توان به جاي اين كه يك تصوير ثابت را روي ديوار نصب فرمائيد از LCD براي نمايش يك سري پوستر بهره ببريد . به جاي اين كه چكيده را براي انبار در غرفه نمايشگاهي خود تعبيه نمائيد بهتر است از كمدديواري و وسايل پذيرايي استفاده فرماييد . استعمال از نيمكت هاي از پيش ساخته گرديده كه متناسب با فضاي غرفه شما پباده سازي گرديده باشد استراتژي مناسبي براي به كارگيري به جاي صندلي هاي معمولي است . مي توانايي از نورپردازي قشنگ و مناسب براي بولد كردن نصيب هاي خاصي از غرفه كه مد نظرتان ميباشد به كار گيري نمائيد . استعمال از المان هاي نوري و هالوژن ها مي تواند نورپردازي و سايه شفاف زيبايي را در غرفه شما داشته باشد . كاربرد مناسب رنگ و استفاده درست از مخلوط رنگ ها متناسب با دسته كار نيز مي تواند به بهترين صورت فضاي كوچك غرفه نمايشگاهي را معرفي و جنس شما را به نمايش بگذارد و باعث جذب بازديد كنندگان شود .
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۳:۱۱ توسط:alipour موضوع:

نكته براي حضور پيروز در نمايشگاه ها

65 نكته براي حضور پيروز در نمايشگاه ها 1- بايد از ديد مشتري نگاه كرد و براساس تمايل وي خدمات در نمايشگاه ارايه داد . 2- پيشين از شركت در نمايشگاه، يكبار فضاي نمايشگاه را شبيه سازي كرد و تمام تجهيزات ضروري را پيش بيني كنيم .
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد
3- ليستي از تجهيزات فراهم باشد كه در موقع تخليه ي بار و تمام شدن نمايشگاه چيزي گم نشود . 4- بررسي كنيم با دقت به بخش بندي هاي مشتريان، چه كساني احتمالاً براي بازديد مراجعه مي نمايند و طبق اين نكته عمل كرد . (بايد از ديد مشتري نگاه كرد و براساس تمايل او سرويس ها در نمايشگاه ارايه داد) . 5- حياتي در نمايشگاه نشان دادن نام ما در مقدار ي بلندمرتبه ميباشد و گونه هاي محصولاتمان . 6- اصلي در نمايشگاه ديده شدن و اطلاع رساني محصولاتي كه داريم مي باشد . تصاوير و عكس هاي توليد ها در بروشورها جا داده شود و صرفا يك پاراگراف ي كوتاه براي توضيح آن به كارگيري شود . غرفه سازي نمايشگاهي 7- بروشورهايي با متن ريز جواب نمي دهد مردمان آنقدر داده ها و بروشور در نمايشگاه توده مي كنند كه از ما توش گمه . 8- دقيقاً جاي توليدات در غرفه مشخص و معلوم باشد . 9- بدانيم طبق بخش بندي مشتريان كدام توليدها بايد به كدام مشتري ارايه شود . 10- كليدي ديده شدن است . اضطراري نيست خيلي هزينه كرد . 11- نمايشگاه مثل راز گردنه است؛ براي انجام يك عمل كوچك، چندين برابر معمول دست مزد دريافت مي نمايند . تا جايي كه امكان دارد طوري برنامه ريزي كنيد كه كارها را خودتان انجام بدهيد . (مثلاً براي جابجايي 15 متري يك دستگاه كه 4 نفر مي توانند حملش كنند، چيزي حدود 150 هزار تومان از شما پول طلب مي كنند!!! كه اما مي توانايي با چانه زني و ترفندهايي آن را به 50 هزار نيز رساند ولي وقت زيادي تلف مي شود .) . 12- خيلي چيزها ضروري نيست؛ ميشه نياورد مانند يخچال هاي بزرگ براي نگهداري محصولي كه بدور از چشم بازديدكنندگان است؛ بجاي آن از ظروف اختصاصي و يك قالب يخ مي توانايي به كار گيري كرد . 13- در نمايشگاه با اشخاص مهمي آشنا ميشويد . همت كنيد با ايجاد صميميت، ارتباط پايدار بسازيد . 14- كاري كنيم كه كارمندان هم دلشون براي هزينه كردن شركت بسوزه و دنبال كاهش هزينه ها باشند . 15- يك دكور ديدني از قبل مهيا داشته باشيم كه مال و برند را در ذهن بازديدكنندگان تداعي كند . 16- كارگرهاي نمايشگاه باهم دست به يكي مي كنند كه فعاليت شما را يا خط مش نياندازند يا اين كه چندين برابر پول بگيرند؛ درصورتي كه واجب شد، از جاي ديگر خدمتكار تأمين كنيد . 17- آچار و ابزار لازم را يار داشته باشيم . 18- جواز هاي حتمي را از گذشته تهيه كنيم . نظير جواز خروج فرآورده و وسايل غرفه، كارت ورود افراد كمپاني به تالار و … . 19- وسايل لازم، مثل ابزار و وسايلي كه احتمال داراست قضيه به كار گيري باشد را همراه داشته باشيم؛ ولي حتمي نيست كليه را از ماشين پياده كنيم .
برچسب: ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۵:۰۹ توسط:alipour موضوع:

طراحي غرفه

طراحي غرفه با الهام از اوريگامي به كار گيري ايده هاي خلاقانه و نو در پباده سازي غرفه راه مناسبي براي جلب مشتري و ارتقا فروش و تقويت هويت برند سازماني هست . معمولا كمپاني هاي تعالي يا گروه هايي كه قصد دارا هستند عمل خويش را توسعه دهند و حضور قادر و مقتدرانه اي در بازار داشته باشند با برنامه ريزي و تعيين راهكار مشخص، از طرح هاي نوآورانه و خاص در غرفه ها به كارگيري مي نمايند .
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد
براي نمونه شركت Novoceram كه از سال ۱۸۶۳ در موضوع ساخت سراميك عمل مي نمايد و از برند هاي كهن در اين موضوع محسوب مي شود از چنين استراتژي اي در پباده سازي غرفه خويش سود بوده هست . فلسفه اين شركت دقت، طاقت و مهارت هست . به همين مراد در طراحي غرفه خود همت كردند تا همين فلسفه را نشان دهند . آن‌ها جذب هنر كهن ژاپني، اوريگامي، شدند . اوريگاهي، هنر تا كردن صفحه و دستيافتن به صورت هاي بديع و قشنگ ميباشد و به خوبي فلسفه اين شركت را ابلاغ مي كند . آنان با استعمال از مواد نپخته سراميكي و توليد مجسمه ها، اكسسوري ها و نمايي به صورت اوريگامي فضايي ژاپني در غرفه خود اخلاق و رفتار كردند . آنان با استعمال از خطوط ريتميك، فرم هاي خالص و قابل فهم و شعور و هماهنگ در سرتاسر غرفه نماي يك دست اي ساخت كردند و با ساخت بازشوهايي در جناح هاي اساسي غرفه بازديد كنندگان به درون غرفه سوق دهي مي شوند . در فضاي داخلي غرفه نيز محيطي گرم و صميمي و در عين حالا پويا كردار شده مي‌باشد تا كيفيت حضور بازديد كنندگان در باطن غرفه به نحوي باشد كه به نيكي استرتژي شركت Novoceram به آن‌ها منتقل شود . در نهايت با استفاده از سراميك و هنر ژاپني تا كردن برگه ، كمپاني Novoceram كالكشن زيباي ۲۰۱۸ خود را به شكلي منحصر به فرد، ارائه كرد .
برچسب: ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۰:۰۲ توسط:alipour موضوع:

غرفه نمايشگاهي

تا بازديدكننده راغب شود كه به غرفه تان سربزند و سوالاتش را بپرسد . ۵- فراگيري لهجه بدن و آداب معاشرت به كارمندان حاضر در غرفه نمايشگاهي احوال نشستن يا اين كه ايستادن تان مي تواند در غرفه بازديدكنندگان را تحت‌تأثير قرار بدهد . هميشه ايستاده به استقبال مشتري برويد و فراهم سرويس باشيد .
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد
كاركنان با درايت از زبان تن مطلوب مي توانند تأثيرگذاري بيشتري براي جذب بازديدكنندگان داشته باشند . در واقع دورانديشي كارمندان منجر به كار گيري با صرفه از اين مجال مطلوب براي توليد عشق و علاقه مندي در بازديدكنندگان و محاسبه آن ها به درستي خواهد شد . براين اساس همواره سرحال و خوشرو باشيد . ۶-حضور پرسنل آموزش چشم در غرفه كاركنان غرفه بايستي براي پاسخ دادن به بعضي سوال هاي بي آلايش و خريد مستقيم توسط بازديدكنندگان، يادگرفتن ديده باشند . شما مي توانيد با برگزاري سرگرمي هاي متناسب با شخصيت كاري و جور نمايشگاهي كه در آن شركت كرده ايد، بازديدكنندگان را جذب غرفه خويش فرمائيد . ۷-انتخاب كاركنان مناسب براي سازمان غرفه كاركناني كه در غرفه حضور دارا هستند مي بايست دانايي و شناخت صدق از جنس يا اين كه خدمات كمپاني شما داشته باشند . به آن ها بايستي در قضيه سخن كردن با بازديدكنندگان، يادگرفتن هاي قابل قبولي ارائه دهيد تا بتوانند با نگرش و چشم اندازهاي آنها رابطه برقرار كنند . . بازديدكنندگان صحبت ها و رفتارهاي كاركنان را نظاره مي كنند به اين ترتيب مي بايست مراقب باشيد تا تصوير صحت از كمپاني شما در ذهن آن ها ايجاد شود . . همچنين خوردن خوراكي يا غذا در داخل غرفه حتي در شراي يك بازديدكننده داشته باشيد، رفتاري چندان حرفه اي نمي‌باشد . در غايت بايستي مطمئن گرديد كه پرسنل غرفه دربرگيرنده تركيبي از كارشناسان محصولات و فروش كمپاني شما باشند . ۸- حضور پرسنل در غرفه با برنامه و مسئوليت مشخص كارمندان حاضر در غرفه نماينده شركت شما مي‌باشند . هيچ كارمندي بي برهان نبايد در غرفه حضور داشته باشد . در شراي تعداد كاركنان بيش از حد باشد، بازديدكنندگان را پس مي‌زند و در شراي هم كمتر از حد باشد، كمپاني زمان هاي فروش را از دست مي دهد . پس به آن‌ها مسئوليت هاي مشخص دهيد . كارمندان شما بايستي قيمت و پيام برندي كه طاقت فرسا عملكرد كرديد با طراحي غرفه اي حرفه اي معرفي كنيد، را تقويت نمايند . ۹-استفاده از جمله ها صحيح براي استقبال از بازديدكنندگان آموزش كارمندان براي گفتگويي جذاب براي آغاز گفتمان با بازديدكنندگان علاوه بر معرفي خود از سوالهاي مناسب، جالب و با نقطه پايان باز استفاده نمائيد . يك لبخند حقيقي و تماس چشمي تأثيري عالي دارد . براي نمونه از جمله ” چه فرمايشي داريد” يا ” كمكي مي تونم به شما بكنم؟” استفاده نكنيد . بازديدكننده را راغب به مصاحبه فرمائيد . سوال هاي اين چنيني از جانب بازديدكنندگان جواب هايي غير شخصي، بي تفاوت و يك كلمه اي در بر دارد، اين مي تواند استارت يك گفتگوي خوب را تقريبا غيرممكن كند . . به بازديدكنندگان خود برخوردي تند نداشته باشيد، اين عمل باعث سناريو چهره يي منفور از شما و راهي شدن مشتريان شما به غرفه رقبايتان مي شود . به خاطره داشته باشيد، كاركنان حاضر در غرفه نماينده شركت شما مي باشند .
برچسب: ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۷:۰۵ توسط:alipour موضوع:

ويژگي هايي براي داشتن يك طراحي غرفه نمايشگاه

ويژگي هايي براي داشتن يك طراحي غرفه نمايشگاه خوب يك غرفه بايد داراي جذابيت حتمي باشد . غرفه بايد هماهنگ با نوع كالاهاي نمايشي باشد . دارنده حالت مكاني خوبي باشد .
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد
طرح توليد گرديده مي بايست دارنده پيامي ملموس و قابل درك براي عموم باشد . طرح زمينه نظر با محصول ها و كالاهاي در اكنون ارائه، متناسب باشد . عامل ها تاثيرگذار در طراحي غرفه نمايشگاه نظم در طراحي غرفه نمايشگاه از كارداران تاثير گذار و جالب (بيننده ها را جذب مي كند) در يك طراحي غرفه نمايشگاه و غرفه سازي، نظم مي باشد كه به غرفه يكپارچگي خاصي مي بخشد و آن را از سالن نمايشگاه قطع مي‌سازد . با داشتن يك غرفه‌ منظم به مخاطبان خويش نشان مي‌دهيد در كارهايتان با انضباط جلو مي رويد و اين انضباط سبب آرامش حافظه آن ها خواهد شد، نظم از اصول طراحي غرفه نمايشگاه ميباشد . عوامل تاثيرگذار در پباده سازي غرفه نمايشگاه عامل ها تاثيرگذار در طراحي غرفه نمايشگاه مذاكرات در طراحي غرفه نمايشگاه مي بايست براي غرفه مكان هايي معلوم شود تا بتوانيم با مهمان ها خاص، مذاكرات مطلوب با احترام ويژه و شخصيت كاري يگانه فيس گيرد . براي داشتن غرفه‌اي با دكورا سيون قشنگ و فوق‌العاده، جلسه‌اي با طراحان غرفه و حتي مديران فروش ترتيب دهيد تا در بازه نمايشگاه تمامي چيز براي يك حضور منظم، داراي انسجام و چيره آماده باشد، ترتيب دادن يك گردهمايي هم از اصول طراحي غرفه نمايشگاه صحيح و با كيفيت مي باشد . ديگر فاكتور ها در طراحي غرفه نمايشگاه در واقع در طراحي غرفه نمايشگاه مي بايست به موضوع فعاليت شركت، نقشه غرفه، مشتريان منطقه، تعداد و دسته اجناس ارائه گرديده و خدمات و يك سري كارداران ديگر، توجه شود . در ضمن مي بايست براي راحتي مخاطبين، فكري در طراحي غرفه ها نمود چون اين نكته دوچندان مهم مي باشد . در واقع همه اين هزينه ها بايستي در جهت پيشبرد هدف ها بازاريابي و تبليغات شركت ها باشد و در اصل همگي فرايند طراحي بايستي با هدف جلب حيث مشتري، راحتي و ثبت برند در ذهن مخاطبان در در ميان تراكم غرفه ها و رقيبان چهره پذيرد . دسته بازخورد و نوع پذيرايي در طراحي غرفه نمايشگاه نوع بازخورد و دسته پذيرايي شما در پباده سازي غرفه نمايشگاه از مهمانانتان و بازديدكنندگان قادر است تاثير بسزايي در عقد قرارداد يا اين كه كنسل آن داشته باشد . مي بايست به اين نكته دقت داشت كه بيشتر مديران شركت‌هاي بزرگ، دوره‌هاي روانشناسي و رفتارشناسي را گذرانده اند و حركات و خلق و خوي شما و حتي جور پذيرايي را پايين نظر دارا هستند و پس از اطمينان از اينگونه موارد و حقيقت آزمايي، دست به عقد يك قرارداد مي زنند . تناسب توليدها در طراحي غرفه نمايشگاه پباده سازي دكورا سيون و غرفه سازي نمايشگاه اضطراري هست متناسب با مال به سناريو درآمده باشد و در صورتي‌كه روي محصول خاصي تاكيد داريم مي بايست در پباده سازي غرفه نمايشگاه و المان‌هاي ظاهري غرفه نيز اين قضيه را در لحاظ بگيريم . بايستي از دور و بر به رخ بدون نقص به كارگيري كرد تا بازديد كنندگان با مشاهده هر قسمت از غرفه با اطلاعات جديدي از عمل شما مواجه شوند . در پباده سازي بايد توجه داشته باشيد كه اساسي ترين اصل، آساني در پباده سازي و ايجاد احساس آرامش است و اين حس آرامش از اصول پباده سازي غرفه نمايشگاه مي‌باشد كه بسيار حساس هست ، بازديدكننده با رسيدن به غرفه شما مستمند آن مي باشند كه حس شادابي و وقار را به ‌دست آورند . با فروغ و روشنايي پردازي مطلوب مي شود احساس ادب را در بازديدكنندگان برانگيخت . براساس حيث كارشناسان، استعمال صحيح از نور، چه بسا از ساخت و طراحي غرفه‌اي خارق‌العاده نيز مهم‌تر مي باشد .‌ ميزان مناسب براي طراحي غرفه نمايشگاه گزينش ميزان مناسب براي طراحي غرفه نمايشگاه شما مي تواند تأثير گذار باشد . انتخاب اندازه مناسب براي يك غرفه بر مبنا ذوق وسليقه نميباشد و اين تفكر كه هرچه غرفه والا تر باشد به اعتبار كمپاني مي افزايد كاملا غلط است، مي بايست اعتنا داشت كه غرفه خيلي كوچك نيز نبايد باشد چون قابليت داراست عدم فضاي مطلوب نتواند شما را در رسيدن به اهداف خويش ياري كند . مواقعي كه بايد در انتخاب فضاي مناسب در لحاظ داشته باشيد بايستي مطلوب براي تعداد كالاهاي نمايشي، مقدار و حجم ارائه آنها باشد و در شراي تهيدست فضاي مذاكره و تشريفات نيز هستيد، با توجه به ميزان دارايي متناسب اختصاص يافته از طرف كمپاني و مقدار غرفه، برنامه ريزي ها چهره گيرد .
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۹:۰۴ توسط:alipour موضوع:

روانشناسي بازديدكنندگان غرفه شما

روانشناسي بازديدكنندگان غرفه شما سازماندهي حضور در يك نمايشگاه يا اين كه كنفرانس مي تواند كاري سخت باشد . شما براي ديدن شدن كليه چيز تلا مي كنيد و اين واهمه همچنين كه در اكنون تفكر كردن به رئيس، همكاران و رقبا هستيد، ارتقا مي يابد .
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد
تمام اينها را شعور ميكنم، البته چيزي كه بايستي نگرانش باشيد، بازديدكنندگان هستند! آن‌ها حقيقتا چه فكري مي كنند؟ “تفاوت اصلي در بين اميدواري و منطق اين هست كه اميدواري به كار مي انجامد در حالي كه منطق به نتيجه گيري مي انجامد” . دانلد كلن، نورولوژيست . اين نقل قسم به من يك ضربه عصبي زد . باعث شد كه اين سوال را از خودم بپرسم كه چگونه مي توانم تصميم بگيرم و در كجاي بايد از منطق به شم اميدواري سوئيچ كنم؟ در‌صورتي‌كه شما به دنبال خريد منزل اي هستيد،منطقه حومه خانه، تعداد اتاق خواب ها، گرمابه و غيره به تيتر انگيزه شما ميباشد و پس از اين‌كه چك ليست علامت گذاري شد و منطق شما متقاعد شده است، نگاهي به خود خواهيد داشت . در اين تراز شما معاش خود را در اين حيطه تجسم مي نماييد و احساس شما وارد مي شود… يا اين كه ممكن است كه اين حس از ابتدا با شما مشغول باشد؟ پس از همه، كاوش معمولا توسط يك برهان عاطفي تحريك مي شود، و به به عبارتي موضوع كليشه اي مي رسيم كه اول، مرغ به وجود آمد يا تخم مرغ ؟ در هر صورت، چيزي كه با اهميت است، اين مي‌باشد كه احساسات در همه تصميمات دخالت دارد (از جمله موارد مربوط به تجارت) . بخش اعظم ما ايده هاي پيش بيني شده اي در مسئله موضوعات داريم، حتي پيشين از اين كه با هر منطقي گزيده را شروع كنيم و آن را دورازشوخي بگيريم . در نمايشگاه جهاني، اين يك خصوصيت خسته كننده مي‌باشد . به اين معني است كه بازاريابان مي بايست در ساماندهي مردم طاقت فرسا تر كار كنند تا آنچه براي آن‌ها مي خوا‌هيم را احساس كنند . (من مي دانم كه يه خرده عميق است، ولي ما اين كار را هر روز فارغ از اين‌كه انديشه كنيم كه چه از خودمان باقي مي ماند، انجام مي دهيم!) ما نياز داريم كه به وجود اين مسئله گذشته از توان به كار گيري براي فايده خودمان اذعان كنيم . مذاكره هاي انگيزه بندي خيس شده در غرفه شما | Raymon-co وقتيكه از نمايشگاه به عنوان يك ابزار بازاريابي 3D استعمال مي نمائيد شما توان منحصربه‌فرد به فرد براي بازي به كليه احساسات بازديد كننده را به جاي تكيه بر صرفه جويي در صدا و رويت كرد شدن داريد، همانطور كه بيشتر شبكه هاي ديگر انجام مي دهند . ايده هاي پيش بيني گرديده مردم در مسئله تجارت شما چيست؟ شما واقعا مي خواهيد مردمان چه رمانتيك در مورد تجارتتان داشته باشند؟ شما حقيقتا مي خواهيد مردمان چه احساسي در قضيه جنس / سرويس ها داشته باشند ؟ آيا پباده سازي استند فعلي شما اين را منعكس مي كند؟ آيا آنها با نگاه كردن به استند شما متوجهش مي شوند؟ آيا پرسنل شما به گونه اي كردار مي كنند كه به مردمان در اين تعبيروتفسير ياري كند؟ طبيعتا تفسير دربين افراد به ياد ذهنشان گوناگون است، اما زماني كه شما در درحال حاضر كارايي براي از در ميان بردن هستيد،زماني كه خوب تر هدفتان را فهم و شعور مي كنيد زياد بخش اعظم احتمال موفقيت داريد .
برچسب: ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۷:۰۳ توسط:alipour موضوع:

روانشناسي بازديدكنندگان غرفه شما

روانشناسي بازديدكنندگان غرفه شما سازماندهي حضور در يك نمايشگاه يا اين كه كنفرانس مي تواند كاري سخت باشد . شما براي ديدن شدن كليه چيز تلا مي كنيد و اين واهمه همچنين كه در اكنون تفكر كردن به رئيس، همكاران و رقبا هستيد، ارتقا مي يابد . تمام اينها را شعور ميكنم، البته چيزي كه بايستي نگرانش باشيد، بازديدكنندگان هستند! آن‌ها حقيقتا چه فكري مي كنند؟ “تفاوت اصلي در بين اميدواري و منطق اين هست كه اميدواري به كار مي انجامد در حالي كه منطق به نتيجه گيري مي انجامد” . دانلد كلن، نورولوژيست . اين نقل قسم به من يك ضربه عصبي زد . باعث شد كه اين سوال را از خودم بپرسم كه چگونه مي توانم تصميم بگيرم و در كجاي بايد از منطق به شم اميدواري سوئيچ كنم؟ در‌صورتي‌كه شما به دنبال خريد منزل اي هستيد،منطقه حومه خانه، تعداد اتاق خواب ها، گرمابه و غيره به تيتر انگيزه شما ميباشد و پس از اين‌كه چك ليست علامت گذاري شد و منطق شما متقاعد شده است، نگاهي به خود خواهيد داشت . در اين تراز شما معاش خود را در اين حيطه تجسم مي نماييد و احساس شما وارد مي شود… يا اين كه ممكن است كه اين حس از ابتدا با شما مشغول باشد؟ پس از همه، كاوش معمولا توسط يك برهان عاطفي تحريك مي شود، و به به عبارتي موضوع كليشه اي مي رسيم كه اول، مرغ به وجود آمد يا تخم مرغ ؟ در هر صورت، چيزي كه با اهميت است، اين مي‌باشد كه احساسات در همه تصميمات دخالت دارد (از جمله موارد مربوط به تجارت) . بخش اعظم ما ايده هاي پيش بيني شده اي در مسئله موضوعات داريم، حتي پيشين از اين كه با هر منطقي گزيده را شروع كنيم و آن را دورازشوخي بگيريم . در نمايشگاه جهاني، اين يك خصوصيت خسته كننده مي‌باشد . به اين معني است كه بازاريابان مي بايست در ساماندهي مردم طاقت فرسا تر كار كنند تا آنچه براي آن‌ها مي خوا‌هيم را احساس كنند . (من مي دانم كه يه خرده عميق است، ولي ما اين كار را هر روز فارغ از اين‌كه انديشه كنيم كه چه از خودمان باقي مي ماند، انجام مي دهيم!) ما نياز داريم كه به وجود اين مسئله گذشته از توان به كار گيري براي فايده خودمان اذعان كنيم . مذاكره هاي انگيزه بندي خيس شده در غرفه شما | Raymon-co وقتيكه از نمايشگاه به عنوان يك ابزار بازاريابي 3D استعمال مي نمائيد شما توان منحصربه‌فرد به فرد براي بازي به كليه احساسات بازديد كننده را به جاي تكيه بر صرفه جويي در صدا و رويت كرد شدن داريد، همانطور كه بيشتر شبكه هاي ديگر انجام مي دهند . ايده هاي پيش بيني گرديده مردم در مسئله تجارت شما چيست؟ شما واقعا مي خواهيد مردمان چه رمانتيك در مورد تجارتتان داشته باشند؟ شما حقيقتا مي خواهيد مردمان چه احساسي در قضيه جنس / سرويس ها داشته باشند ؟ آيا پباده سازي استند فعلي شما اين را منعكس مي كند؟ آيا آنها با نگاه كردن به استند شما متوجهش مي شوند؟ آيا پرسنل شما به گونه اي كردار مي كنند كه به مردمان در اين تعبيروتفسير ياري كند؟ طبيعتا تفسير دربين افراد به ياد ذهنشان گوناگون است، اما زماني كه شما در درحال حاضر كارايي براي از در ميان بردن هستيد،زماني كه خوب تر هدفتان را فهم و شعور مي كنيد زياد بخش اعظم احتمال موفقيت داريد .
برچسب: ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۶:۱۶ توسط:alipour موضوع:

لايت باكس هاي فريم فلزي

لايت باكس هاي فريم فلزي يا لايت باكس هاي آلومينيومي از قديمي ترين لايت باكس هاي جان دار در بازار هست كه درساليان پيشين قضيه اعتنا مشتريان بوده مي‌باشد . ساختار لايت جعبه آلومينيومي تشكيل شده هست از فريم آلومينيومي 9 سانتي متر و 2 لايه پلكسي گلاس كه تصوير مابين اين 2 لايه قرار خواهد گرفت ، سيستم نوردهي در لايت جعبه هاي فريم آلومينيومي از گونه SMD بوده و شدت فروغ و روشنايي بالايي دارا هستند .در قديم نوروروشنايي به كار گيري شده در لايت باكس فلزي از مهتابي به ترانس بوده كه خلل ها زيادي را بوجود مي آورد .از جمله سوختن مهتابي كه عمل بده بستان آنرا دشوار مي كرد سوختن ترانس ، سنگيني لايت باكس از ديگر معايب لايت جعبه آلومينيومي بود . ولي بده بستان مهتابي با نوروفروغ اس ام دي كار با لايت باكس آلومينيومي را راحتر كرده مي باشد .
ساخت غرفه نمايشگاهي در مشهد
براي تعويض تصوير كافي است از يك طرف حاشيه فوقاني لايت جعبه را گشوده نمائيد و تصوير تازه را مابين 2 لايه پلكسي گلاس قرار دهيد . لايت جعبه فلزي به چهره استند و 2 طرفه نير قابل ساخت خواهند بود . براي نمونه ميتوان به لايت بكس هاي تبليغاتي مترو اشاره نمود . لايت باكس به قابي گفته مي شود كه دارنده نوروفروغ است و پوستر داخل آن شفاف مي شود . لايت باكس يك عدد از اثرگذار ترين راههاي تبليغات داخلي و فرنگي مي باشد لايت جعبه دارنده اشكال مختلفي مي باشد كه مهمترين آنان به شرح زير مي باشد: 1- لايت جعبه كريستالي 2- لايت باكس اسنپ فريم 3- لايت جعبه آلومينيومي 4- لايت باكس چوبي ام دي اف 5- لايت جعبه فريم لس لايت باكس اسنپ قاب به نوعي از لايت جعبه گفته مي شود كه دارنده فريم آلومينيومي با ضخامت قليل مي‌باشد . به مدل اي كه حمل و نقل آن دوچندان آسان مي نمايد .مهم ترين مزيت لايت باكس اسنپ فريم اين مي‌باشد كه چاپ آن براحتي قابل ردوبدل مي باشد .به اين فيس كه فريم به دور فريم لايت جعبه اسنپ ، بصورت باز شو پباده سازي گرديده هست و مشتري براحتي مي تواند چاپ داخل آنرا بده بستان نمايد . ويژگي هاي لايت جعبه اسنپ فريم تعويض پوستر به راحتي و فارغ از نياز به ابزار ضخامت دوچندان ناچيز تنها 2 .5 سانتي متر حداكثر ابعاد 120 در 180 سانتي متر به كارگيري از تكنولوژي پنل هاي اس ام دي كم مصرف فريم آلومينيوم پوليش و آنودايز شده نصب آسوده ، امكان نصب ديواري يا آويز قابليت ساخت در بعدها سفارشي دوران ايجاد لايت باكس با دقت به ابعاد اعلام شده از طرف مشتري ، در ميان 3 تا 7 روز ارتفاع ميكشد .پس بازه زماني پيشنهاد لايت باكس اسنپ كادر برهه زماني را در نظر بگيريد .
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۲:۳۲ توسط:alipour موضوع: